زندگی آرام

خاطراتم را می نویسم

زندگی آرام

خاطراتم را می نویسم

سالگرد اولین ها


کم نوشتن عاشقانه برای تو نشانه ی کم بودن لیاقت تونیست ،


بگذار به پای ذهن و دل پریشان احوال من، عزیزم سومین سالگرد اولین هامون مبارک


دوستت دارم و در زندگی ات میمانم حتی اگر ... بهتراست نگویم




خاطره روز شنبه 12/12 سالگرد عقدمون:


صبح ساعت11 به بهانه امضای سند ماشین منو برد بیرون ، اصلا حالم خوب نبود و هرچی حرف میزد صورتم به طرف بیرون بود ،بعداز امضا من وبرد کفش فروشی و اصرار که کفش بخر (چقدر بد خاطره مینویسم)خلاصه یه کفش خریدم بعدرفتیم یه رستوران که قولش و 2سال و نیم پیش بهم داده بود ،خیلی گرسنه بودیم خیلی خوش گذشت وبعدمیخواست بره مغازه من دوباره بامامانم و اینا رفتم بیرون تا ساعت10 که از مغازه اومد

شب که اومدیم خونه دیدم رفته کیک و کادو خریده یه ادکلن خیلی خوشبو که خیلی ام نیاز داشتم با یه آویز قلب که روش نوشته بود I love you


حالم بهتره ، همشه وقتی ناراحت ام میام اینجا مینویسم ، عادت کردم انگاری که همیشه چیزای اذیت کننده وناراحت کنندرو ثبت کنم هم تو ذهن و هم تو وبلاگم که میدونم اشتباهه


شایدبرا همین بود که نوشتن این خاطره برام خیلی سخت تر از تشریح یه جر وبحث بلند بالا بود


سعی میکنم چیزای خوب زندگیمم بیارم تو وبلاگ و کم کم پر رنگ کنم تو ذهنم ،شاید دیگه اون افسردگی و دل مردگی و... سراغم نیاد


ممنونم که خوندی دوست گلم


نظرات 6 + ارسال نظر
ژنرال دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:11 ب.ظ http://blueground.blogsky.com/

باید گفت به به...واقعا روز خوبی بوده برات...حالا درسته که یک کم دیر شده یا یه تلخی های کوچیکی بوده اما مهم اینه که حالا باعث شادی و خوشحالی شده...پس قدر این خوشی ها رو بدون و از اون بیشتر قدر کسی که باهات تو این شادی ها همراهه...همیشه شاد و خوشحال باش و سعی کن که تو هم باعث شادی باشی...اینو جدی میگم...زندگی آدم متحول میشه...بازم میگم که شاد باش و بخند...

همه ی سعیمو میکنم اما نمیدونم چرا ته دلم اکثر اوقات غمگینه

مزاجم سرد و خشک و سوداییه

خیلی سخته خندیدن وشاد بودن برام

شاید خانواده ای ام که توش بزرگ شدم مقصرن و...

نمیدونم در هر صورت اگه راه حل کاربردی داری برا شاد شدن بهم بده

جدیدا یعنی تو این سه سال خیلی سخته کشیدم چون بلد نبودم زندگی کردن و اما الان که آروم تر شده زندگیم حس میکنم اثراتش مونده

و بارز ترین اثرش هم 20 کیلو اضافه وزنه که هم اعتماد به نفسم و آورده پایین هم لذت خرید چیزهایی که دوست دارم واندازه ام نیست و ازم گرفته هم ...

ممنون از حضورت

ژنرال دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:44 ب.ظ http://blueground.blogsky.com/

میدونی...من اعتقاد دارم هر کی برای شاد بودن راه خودشو داره...منظورم اینه که یه فرمول یا راه خاص نداره...باید پیداشون کنی...اما یه نکته مهم اینه که اول سعی کنی اون چیزایی که باعث غم میشن رو از خودت دور کنی...میتونی خودتو با سرگرمی هایی که خیلی دوسشون داری سرگرم کنی تا به چیزای غم آلود فکر نکنی...مثلا ورزش-بافتنی-موسیقی-ساز زدن-و هزار تا چیز دیگه که من تجربه نکردم...(البته بافتنی هم تجربه نکردم!)میتونی با یه موسیقی که خیلی دوست داری نقاشی کنی یا باهاش ورزش کنی...اگه بتونی خودتو شاد کنی انگیزه پیدا میکنی برای انجام هر کار سختی...اضافه وزن و این جور چیزا هم اثرات غمه...پس سعی کن شاد باشی و بخندی تا کم کم شادی و خنده یه چیز جدا نشدنی زندگیت بشه...

باور کن خیلی خودم وسرگرم کردم سرگرم برنامه نویسی که خیلی دوست دارم و کلاس های متفاوت دیگه ای که میرم اما نمیشه،مثله اینکه غم چیز جدا نشدنی از زندگیم شده !

ســـــــارا سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:50 ب.ظ http://www.gelayol.blogsky.com

نمیدونم چرا غمگینی
اگه دوس داشتی برام بگو
ولی خوشحالم و خدارو شکر میکنم که الان یه کمی خوبی
خوب باش گل من.
خدارو شکر که لبخند زدی عزیزم.

خودمم دقیقا نمیدونم !

ممنون

مادام پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:30 ب.ظ http://oppen.loxblog.com/

salam
merc ke be webam umadi
motasefane alan ozae mardom joori shode ke salgard jashn gereftan besiar doshhvare

ولی ای کاش فقط دشوار بود ولی دلت خوشحال بود

ســــــــارا سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ق.ظ http://www.gelayol.blogsky.com

کافیه بخوای اون وقت همه چیز برات خوب جلوه میکنه
از توی لاک بیرون بیا دختر زندگی با همه بدی هاش بازم قشنگه....

سعی میکنم دوست خوبم باور کن میخوام اما نمیدونم چرا به اندازه تلاشم نتیجه نمیگیرم

rahele یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:31 ب.ظ http://www.perans.blogsky.com

salam dooste aziz wblage ghashangi dari age mayel hasti bia tabadol link khabaram kon

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد