زندگی آرام

خاطراتم را می نویسم

زندگی آرام

خاطراتم را می نویسم

شادمانه

یک ساعتی میشه اومدم نت ،وب گردی سرزدن به دوستان قدیم و جدید و تبلیغات محصولات جدید


یه سری آهنگ داشتم دارم یکی یکی گوشت میدم هرکدوم و بوی رفتن و قهر وخیانت میده رو پاک


میکنم و اونایی که پراز عشق و امید هست و نگه میدارم ، میخوام موزیک و قطع کنم که با تمرکز بیشتری بنویسم اما نمیتونم


امسال سعی میکنم بخندم و بخندم ودیگه شکلک ناراحتی وهم نذارم ، البته همیشه اومدن سال جدید باعث میشه خیلی ها به فکر تغییرات بیفتن و بخوان زندگیشون و بهتر کنن ، خیلی ها این کارو میکنن و البته خیلی ها هم یادشون میره تا سال بعد نزدیک تحویل سال



امسال تحویل سال اول قرار بود دوتایی تو خونه باشیم اما وقتی تو چشمای باباییم خوندم که دلش میخواد اونجا باشیم رفتم پیششون ، فکر میکنم اگه بچه داشتم نمیرفتم چون دوست داشتم لذت وآرامش و اتفاقات مهم و مثه من که توخونه مامانم تجربه کردم اونم تجربه کنه ، البته شاید نظرم عوض بشه

:)یه خصوصیت خوبی که دارم اینه که اگه بفهمم یه فکری که دارم غلطه سریع عوضش مینکم اگه واقعا با دلیل بهم اثبات بشه احساسی نمیشه ، وبه مراتب رفتارم وهم عوض میکنم

خوشحالم که اینجوری ام


امسال 3 تا ماهی کوچولوی قرمز خریدیم یکیشون قبل و2تای بقیه بعداز سال تحویل فوت کردن ، برای شادی روحشون خندهالبته به همسر گلم گفتم امشب باز2 تاماهی بخره چون هفت سینم با ماهی های قرمز خیلی خوشکل تر میشه


:) دارم سعی میکنم زیبا امیدوار وبانشاط بنویسم امیدوارم تو ذهنمم بتونم این تغییرات وبدم ، سخته هر لحظه باید مواظب باشی داری به چی و چه جوری فکر میکنی ، میدونم میتونم :)


آهنگ های شاد اندی و خیلی دوست دارم ، دیروز شوهر خوبم یه سی دی پراز آهنگ هاش وبرام گرفت ، یادم رفت ازش تشکر کنم ،الان میرم یه اس میدم وتشکر میکنم


اس دادم وبعدش به یاد یکی از خاطره های تلخ زندگیم که یکی بهش زنگ میزد و اس میداد افتادم سریع کات کردم سخته پاک کردن خاطرات اما نمیشه باگذشته زندگی کرد که ...اینجوری یه خاطره بد میتونه کل زندگیت و نابود کنه ، آرام جونم باید فراموش کرد بخشید و بخشید

یه روز یه جایی خوندم هر خاطره ای وتو ذهنت مرور کنی مثه راه رفتن توی یه گندم زاره ، دفعه اول یه کم گندم ها کج میشن اما اگه از فاصله 100 متری از بالا نگاه کنی راهی که رفتی پیدا نیست

حالا اگه 10 ،100 ،200 ...1000 باراون راه و بری اون راه یه شکاف بزرگی میشه ، مرور کردن خاطراتم همین طوره دفعه اول سخته و یه اثر کم رنگی وداره اما هرچی بیشتر بهش فکر کنی اون خاطره تو مغزت پررنگ تر وپر رنگ تر میشه و بیشتر وبیشتر سراغت میآد ،دیدین یه سری خاطرات خاص از کودکی تو ذهنمون مونده ؟ من فکر میکنم به خاطر اینکه زیاد اونارو تکرار کردیم که پررنگ شدن

:)نمیدونم تونستم درست توضیح بدم ومنظورم وبرسونم یا نه!!!


جواب اس وداده "فدات بوس" همیشه همین و میگه تا حدی که متنفرشدم ازاین اسش ، من نباید متنفر میشدم یا او نباید یه چیز و مرتب تکرار کنه؟ میشه نظرتون وبدونم؟



نظرات 4 + ارسال نظر
عسل یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:47 ق.ظ http://myhusband.blogfa.com/

سلام آرام عزیزم
خیلی خوبه که داری افکارتو کنترل میکنی این برای روند عالی تو زندگی خیلی مهمه
مطلبت درباره گندمزار خیلی به دلم نشست خیلی جالب بود
درمورد اس ام اس هم همه مردا همینطورن بهشون خرده نباید گرفت بعضی ها زیاد اهل اس ام اس بازی نیستن
منم همیشه وقتی شوشو سرکاره همین جوابو میده
مهم اینه که تو اون شلوغی کارش همون چند ثانیه رو برات کنار میذاره و هرچند کوتاه یا تکراری برات مینویسه
این مهمه متنشو زیاد سخت نگیر

خیلی مثبت فکر میکنی ، سعی میکنم همیشه وقتی دوباره اون اس ومیده اینجوری فک کنم.اگه اینجوری فک کنم خیلی کمتر اذیت میشم

واقعا ممنونم نظرت وبهم گفتی بوس

حاج خانوم یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:26 ب.ظ http://www.hajaghavahajkhanum.blogfa.com

حاجی یه مدت گیر داده به نفسم گفتن.خب چون گاهی تکرار میشه من دوس ندارم ولی گاهی ذوق میکنم...
همیشه پیش خودم میگم کاش نگه که دیگه بیشتر ازین تکراری نشه ولی یه بار گفت من اگه هر بار با یه چی صداتممیزنم واقعا از ته دل اونو میگم پس حواست باشه تکراری نشه ها...
اینم شاید در مورد همسر شا صدق کنه

شاید هیچ موقع اینجوری فک نکرده بودم شاید اون از ته دلش باشه اما برا من تکراری شده

خوشحالم کردی نظرت وگفتی عزیزم

مهربان یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:13 ب.ظ http://Ghesehayemanomehdi.blogsky.com

اول اینکه خیلی خوشحالم که آرامش داری و به زندگی امیدواری.خوشحالم میخوای زندگیتو تغییر بدی.این جمله فدات بوس رو که شوهرت میگه،تو حق داری متنفر شی.چون اون نباید زیاد تکرار میکرد

امیدوارم بتونم همین جور بمونم.

ولی چون اون ونمیتونم نغییر بدم بهتره طرز فکرم وتغییربدم تا خوشحالبمونم

متشکرم نظرت و گفتی عزیزم

دختر بندری سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:13 ب.ظ http://www.daryajonoob.blogfa.com

ای بابا دیگه اخه یه بار فدات بوس دوبار دیگه بیشترش که بی مزه میشه خوو

درسته اما سعی میکنم خودم بامزه اش کنم

بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد