زندگی آرام

خاطراتم را می نویسم

زندگی آرام

خاطراتم را می نویسم

دعوا


دوباره الان با هم دعوا کردیم ، دارم حرف میزنم مردک وسط حرفم مرا مسخره میکند



نظرات 5 + ارسال نظر
مرتضی پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:54 ق.ظ http://kooris-6.blogsky.com/

سلام!
جان؟

♥♥مـــــــا 2 نفـــــــــر♥♥ (عل پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:56 ق.ظ http://rozayema.blogsky.com

علیرضا
--------------------------------------

سلام نمیدونم چی بگم ببین مشکل کجاس
راستی لینک شدی

مشکل نفهمیدن همدیگه است مشکل متفاوت بودن شخصیت هامونه

مشکل اینکه از وجودش لذت نمیبم مشکل اینکه دارم زجر میکشم

مریم یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:43 ب.ظ http://cassper.blogsky.com/

سلام گلم. خوبی؟
مشکلات تو زندگی همه هست خانومی. هر مردی یکسری خصوصیات بد و غلط داره . البته فرقی نداره خانومها هم همینطورن. ولی باید تحمل کرد باید بزاریم گذر زمان و صبر همه چی و حل کنه.

با دعوا و صدا بلند کردن و قهر کردن کار به نتیجه نمیرسه. صبر داشته با ش تحمل کن عزیزم.
ایشالا که مشکلتون حل بشه

آره میدونی من خیلی بیصبر و آرمانی و زودرنجم واینا خیلی اذیتم میکنن اما دارم سعی میکنم که کم کم از خودم دور کنم این صفت های آزار دهتده رو اما خیلی سخته واقعا سخته تغییر صفت هایی که از بچگی باهات بودن

ســــــــارا سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:40 ق.ظ http://www.gelayol.blogsky.com

آرام جونم تو هم عین من عجولی خونسرد باش و آروم به خودت فکر کن نذار از کوره در بری همیشه سعی کن به نکات خوبش فکر کنی نگو نکته خوبی توش نمیبینی که باورم نمیشه بالاخره همه یه خوبی هایی هم دارن گلم
گرچه گل بی عیب خداست ولی خب زندگی با همین ها با همین زشتی و زیبایی ها رنگ میگیره ناشکری نکن و قوی باش
اول سعی کن خودتو دوس داشته باشی تا بتونی همسرت رو هم دوس داشته باشی
به روزای اول زندگیتون فکر کن قطعا عاشق هم بودید یا دست کم همو دوس که داشتید
ببین چی شد که به اینجا رسیدی جز خودت کسی نمیتونه بهت کمک کنه
بلند شو اراده کن توکل کن به خدا و یه تغییر بده
یه تغییر حتی خیلی کوچیک میتونه زندگیت رو متحول کنهآرام جونم فقط کافیه بخواهیم مگه چقدر قراره عمر کنیم؟
عمر جاودان داریم؟
میدونم همه اینارو بهتر از من میدونی اما بیا قوی باش بیا به خودت قول بده که خودتو دوس داشته باشی بالاخره از یه جا باید شروع کنی از خودت شروع کن گلم بی شک به نتیجه میرسی ....
خصوصیت رو هم چک کن خانومی...

اره نکته خوبم داره اما من فکر میکنم چیزاصلی که من میخوام درک کردن ونداره ، اکثراوقاتم وقتی حرف میزنم ومیبینم براش مهم نیست یا نمیفهمه ازش بدم میاد
دارم سعی میکنم ازخودم بدم نیاد و خودم واول ازهمه دوست داشته باشم

خیانتش تو دوران عقد باعث شد ازش دلسرد بشم وبه اینجا برسیم

مهربان شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:03 ب.ظ http://Ghesehayemanomehdi.blogsky.com

عزیزم کجااااااایی؟خیلی وقته نیستی.

خونه تکونی و...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد