زندگی آرام

خاطراتم را می نویسم

زندگی آرام

خاطراتم را می نویسم

2دی

مرتب با خودم فکر میکنم که اگه از فروردین کارم و رژیمم و ... شروع کرده بودم الان چقدر همه چیز بهتر بود

اما همش تنبلی کردم همش تنبلی ...

اصلا نمیدونم چیکار میکردم؟!


بهتره بگم همش بهونه ترشی میکردم برا اینکه کارهام و انجام ندم

آره این بهتر


وگرنه من تنبل نیستم


بلاخره اینکه تصمیم گرفتم از صبح این تصمیم و گرفتم که این 3 ماه باقیمونده از سال و بهونه تراشی وبذارم کنار


هر کاری باید انجام بدم به وقتش انجام بدم


آرام زرنگ میشود


امروز از خودم راضی بودم ،با اینکه زیاد خوابیدم اما نهار و شام خوبی درست کردم کارهای وب و خوب انجام دادم و...


برا ارشد و زبان نخوندم


برای شروع خوب بود و از اولین روزم راضی ام



*********************************

فردا میرم خونه مامانی تا لازانیا درست کنم امیدوارم روز خوبی باشه




نظرات 1 + ارسال نظر
بهار یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:20 ب.ظ http://baharswritin.blogsky.com/

بهترین و شیرین ترین حس ، حسه رضایت از خوده!

فردا و فردا های خوبی داشتی باشی آرام

آره دقیقا.و اگه نباشه نمیتونی از هیچ چیز دیگه لذت ببری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد